joi, 3 aprilie 2014

Review Yves Rocher Hydra Vegetal

    Salut fetelor! :)

          Azi vreau sa va vorbesc despre gelul de curatare pe care l-am folosit aproximativ doua luni. Stiu ca multe dintre voi folositi produse Yves Rocher si de aceea m-am hotarat sa fac un review gelului de curatare Hydra Vegetal, m-am gandit ca poate doriti sa stiti mai multe despre el.


       In primul rand vreau sa va mentionez faptul ca eu am tenul gras predispus la acnee si va pot da parerea mea doar din acest punct de vedere. Am vrut sa folosesc produsul un timp mai indelungat inainte sa-mi finalizez parerea in legatura cu calitatea gelului. Parerea mea este pozitiva asupra produsului, nu-i iritant, nu usuca excesiv tenul, are un miros placut, nu am avut efecte adverse folosindu-l. Textura lui este foarte buna, nu este nici prea lichida nici prea densa, este revigoranta, curata in profunzime impuritatile si urmele de machiaj, oferind tenului senzatie de confort.


       Nu mi-a facut o impresie buna ambalajul, stiu ca majoritatea produselor de acest fel sunt ambalate in acelasi mod dar mie nu-mi place deloc, deoarece este incomod de folosit. Ar fi fost mult mai practic daca ar fi venit cu o pompita, dar na…ce sa  faci!  Ce mai pot spune negativ este ca are gramajul mai mic (125 ml) decat produsele standard.

Pretul este accesibil dupa parerea mea, mai ales daca il ei la oferta 1+1 gratis, asa cum l-am cumparat eu. Pretul era de 35 de lei (nu stiu daca pretul a ramas la fel), atunci cand am cumparat eu, adica 17.5 lei pentru fiecare produs. 
      Va multumesc ca ati trecut pe la mine! Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu