miercuri, 27 noiembrie 2013

Make-up Empties

Buna fetelor! Sper ca sunteti bine cu toate!

       Azi vreau sa va prezint produsele de make-up pe care le-am terminat sau pe care am hotarat sa le arunc pentru ca erau prea vechi sau nu mi-au mai placut. Nu sunt numai din aceasta luna, sunt de pe parcursul a mai multor luni, nu stiu voi, dar eu nu reusesc sa termin prea multe lucruri intr-o singura luna asa ca am nevoie de mai mult timp pentru a avea ceva de aratat.
   
                                                     Incep cu fondurile de ten:


Celui de la Rimmel i-am facut un review, il puteti gasi aici, daca va intereseaza sa aflati mai multe despre el. 

Cel de la L'oreal se numeste Lumi Magique, iar eu sunt in nuanta 10, cred ca este cea mai deschisa. Ce pot spune despre el...in primul rand culoarea mi s-a potrivit extraordinar si asta este un mare plus pentru mine (am o piele foarte deschisa si imi este de multe ori greu sa-mi gasesc nuanta potrivita). Este hidratant, are o acoperire mica spre medie, nu intra bine in piele, trebuie setat cu pudra foarte bine. Sincer, mie nu prea mi-a placut deoarece eu am tenul mixt si imi lucea fata doar dupa numai 2-3 ore de la aplicarea lui. Intradevar el este si un fd cu Light Infusing, deci nu-ti ofera matifiere. Consider ca este mult mai potrivit unui ten uscat , da acea luminozitate tenului, de care o piele mixta sau grasa nu are intotdeauna nevoie. Eu l-am folosit pe timp de vara si asta nu prea l-a ajutat, poate daca era pe timp de iarna imi placea mai mult.
 In incheiere vreau sa va zic ca nu este un fdt prost, nu, consider ca depinde de ceea ce cauti si ceea ce ti se potriveste, in functie de tipul tau de ten.

In ceea ce-l priveste pe Healthy Mix-ul de la Bourjois, pot spune ca mi-a placut mai mult decat cel de la L'oreal deoarece oferea mai multa acoperire si rezista mai bine. Eu il am in nuanta 52 Vanilla. Vara mi se potrivea perfect pt ca eram putin mai inchisa, dar iarna nu, era cu 1 nuanta mai inchis decat tenul meu.
Mi-a placut, dar nu o sa-l mai recumpar din doua motive: sunt prea multe pe care vreau sa le incerc si al doilea motiv ar fi ca nu are nimic deosebit, adica nu m-a dat pe spate, ca sa zic asa... Ce pot sa va mai zic despre el...are o acoperire medie, rezista cam 5-6 ore si asta daca il setezi bine inainte. 
Toate fondurile de ten sunt cu pompita.

Urmatoarele produse sunt rimelurile:


Cel ce mi-a placut cel mai mult este de la L'oreal Volume Million Lashes. Imi place totul la el: formula, periuta, chiar si ambalajul lui, l-am recumparat de multe ori si o sa continui sa-l cumpar.

La fel de mult mi-a placut si celalalt de la L'oreal ,Volumissime. Acesta are periuta mai mica, clasica spre deosebire de Million Lashes, acest lucru  poate fi in beneficiul acelora cu ochii mai mici dar este la fel de folositoare si la norocoasele cu ochii mari pt ca nu rateaza nici o geana, cat ar fi ea de mica. 

The Rocket Volum' Express de la Maybelline, este in formula waterprof pentru ca eu l-am avut pe timp de vara. Este foarte laudat pe youtube si in blogosfera dar eu nu sunt un mare fan. Nu este o mascara rea dar mi-e nu mi-a placut periuta, la capatul ei are perii foarte mici si din aceasta cauza nu reusea sa ajunga la genele din interiorul ochiului si ma murdaream de fiecare data! Nu o sa-l mai recumpar. 

Cel mai prost si mai rau rimel pe care l-am intalnit in viata mea este cel de la Pupa Pupalash Energizer. Nu mi-a placut deloooc. Nu face nimic pt gene, nu le alungeste, nu le da volum , nu le separa, nimic! Si colac peste pupaza este ca se intindea peste tot, dupa numai peste doua ore aveai ochi de panda, nici nu l-am terminat, l-am aruncat asa. Eu l-am primit din Italia si nu stiu daca se gaseste aici dar daca nu, nu ati pierdut nimic.

Urmatoarele pe lista sunt pudrele. Preferata mea din aceste trei este cea de la Rimmel Stay Matte ( nuanta 001 Transparent),  pentru ca se gaseste usor ,este la un pret accesibil si isi face foarte bine treaba. Deja am recumparat-o, o folosesc cu placere si este una dintre preferatele mele. 

Cea de la Pupa Silk Touch Powder , pot spune ca este mult mai buna decat rimelul din aceeasi gama, am folosit-o pe toata dar nu o sa o mai recumpar deoarece imi place mai mult cea de la Rimmel si este si mai accesibila. 

Ultima este Catherine Arley de la Ladey's. Asta nu am folosit-o mai de loc pentru ca are un fel de straluci in ea si nu o pot folosi pe post de pudra deoarece as luci ca un pom de Craciun :)) Alta intrebuintare nu i-am gasit, nu imi place cum se aseaza pe ten, nu imi place nimic, nici ambalajul ( nu se inchide bine), asa ca am hotarat sa o arunc ca sa nu-mi mai ocupe loc degeaba in colectia mea. 


Urmatoarele sunt :


Paleta este la Avon e foarte veche, o am de multi ani, din aceasta cauza am hotarat sa o arunc. La fel este si cu fardul tot de la aceeasi firma, sincer nici nu-mi amintesc cand le-am luat si acesta  este un semn bun ca este bine sa te desparti de anumite lucruri. 

Blush-ul de la Nyx este complet gol, l-am iubit mult si m-am despartit cu greu de el ( cred ca se vede). Il voi recumpara cu siguranta. E in nuanta Natural Rose, este mat si dupa cum spune si numele este foarte discret si e genul de blush cu care nu poti gresi. Este excelent pentru diminetile cand te grabesti, il dai repede cu pensula fara sa ramana urme inestetice si nu trebuie sa-ti faci prea multe griji in privinta blenduirii.

Ultimul produs din categoria asta este un fard de la Seventeen in nuanta 236 Pearly Sand. Dupa cum se vede nu este terminat, am hotarat sa-l arunc pt ca ambalajul este foooarte prost, s-a stricat nu se mai tine capacelul. Are problema asta si  este greu de depozitat pt ca trebuie pus in asa fel incat sa nu cada capacul, bla, bla, prea complicat, imi este frica sa nu ma trezesc cu fard peste tot si mai bine ii spun adio. 


Urmatoarea categorie este cea a buzelor. Primul este Perfect Stay-ul de la Astor care este un lip tint in nuanta 101 Charming Rose. Mi-a placut, l-am folosit pe tot. Rezista foarte bine pe buze, ce trebuie sa va spun e ca trebuie neaparat sa folositi un balsam sa un glos pe deasupra pentru  ca usuca buzele si se vede urat. El vine insotit la celalalt capat cu un balsam dar mie mi s-a rupt de la adoua aplicare pt ca nu este deloc cremos si trebuie sa apesi, nu este folositor.

Dupa, urmeaza doua rujuri de la Ladey's,  nu stiu cum se numesc pt ca scrisul sa sters. Ambele sunt aproape nefolosite, nu-mi plac pentru ca usuca buzele si nici nu sunt pigmentate. Nu le recomand chiar daca sunt destul de ieftine.

Rujul de la Avon este in nuanta Golden Peach. Dupa ambalaj se vede ca este dintr-o editie mai veche,acea cu particule din aur sau asa ceva. Nu l-am luat din cauza asta, l-am luat pentru ca mi-a placut culoarea, a fost o piersica discreta si draguta. Rujul in sine a fost destul de bun, ce nu mi-a placut era ca particulele acelea aurite se strangeau inestetic pe buze. 

Ultimul este un balsam de buze colorat de la Yogo (asa scrie pe el). Mi-a placut mult, hidrata bine si imi placea ca lasa o tenta rosiatica pe buze, foarte frumoasa. La fel, il aveam de mult nu mai stiu de unde il cumparasem, dar daca l-as gasi l-as mai recumpara.


Despre baza de machiaj de la Radiant v-am mai vorbit aici, mi-a placut, isi facea treaba foarte bine. Nu o sa o mai recumpar pntru ca sunt multe altele care imi fac cu ochiul, dar daca va intereseaza va recomand sa o incercati. 

 Pe corectorul de la Bourjois l-am adorat, l-am utilizat pana la ultima picatura ( l-am taiat la mijloc ca sa pot scoate tot produsul din el ). L-am folosit pe post de anticercan, iluminator si corector, unde-l pui acolo sta mult timp daca il fixezi bine, este bun pt toate, cu siguranta ca-l voi recumpara. 


Ojele acestea doua sunt aproape noi, le arunc pentru ca nu imi plac deloc. Prima este de la L'oreal in nuanta 205, iar a doua este de la Flormar 079.


Am mai terminat si doua parfumuri. Primul este de la Lidl, v-am vorbit despre el in postul trecut. Iar despre al doilea aici. Ambele mi-au placut mult. Pe cel de la Lidl il voi recumpara.


Acestea sunt produsele de make-up pe care le-am terminat. Urmeaza sa mai fac si un post cu produse  terminate de ingrijire, in curand. Voi ce ati mai terminat in ultima perioada? 
Va pup si sa aveti o zi minunata :* 

3 comentarii: