marți, 12 februarie 2013

Noutăţi pe piaţă

   Salutare fetele mele :* !
   Ce mai faceţi? Sper că toate sunteţi bine!


             Weekend-ul acesta am fost cu mama mea la cumpărături, aşa ca fetele să ne mai luăm una alta că, na doar niciodata nu avem cu ce ne îmbrăca si niciodată nu avem destule farduri :)).

             În postarea de azi vreau să vă informez despre produsele noi ieşite pe piaţa românească. Ce m-a încântat pe mine cel mai mult a fost că în sfârşit au apărut şi în România lip stain-urile de la Revlon Just Bitten Kisssable, ce nu mi-a plăcut a fost însă, preţul : aprox.60 lei, cam scump dar tot mi-aş dori să le încerc.


             Maybelline a lansat pe piaţă o nouă mascara The Rocket volum express, la preţul de 35 de lei, dar puteţi să găsiţi produsul la diferite oferte şi să nu plătiţi preţul întreg. Ei susţin că va oferi genelor un volum exploziv fără a aplica mai multe straturi pentru că formula gel şi periuţa cu ax rigid vor îmbrăca genele de la rădăcină până la vârf. Cred că există posibilitatea să fie un produs bun deoarece cam toate rimelurile de la Maybelline dau rezultate foarte bune!



            Următorul produs este fondul de ten de la L'oreal  MAT' Magique. După cum spune şi numele este un fond de ten cu aspect mat ce oferă 12 ore de perfecţiune mată, aspect catifelat, tehnologia micro-velvet: agenţi ultra fini care absorb excesul de sebum şi oferă o senzaţie catifelată, textura de spumă aerata, foarte lejeră, ce nu încarcă sau, cel puţin aşa susţin ei. Voi l-aţi încerca? Pe mine mă bate gândul, mai ales că am tenul gras...

Dacă tot suntem în categoria fondului de ten vreau să vă mai prezint încă un produs de acest fel: este vorba despre Lift me up de la Astor 2în1 lifting serum şi radiance make up. Susţine că oferă lifting şi iluminare şi dă un aspect întinerit pielii. Este la preţul de 49 de lei şi are SPF 15. Apoi voi veţi hotărî dacă î-l veţi încerca.

Garnier a venit cu o îmbunătăţire a BB Cream-ului aducând-ul şi în varianta anti-age. Acest fel de produs este foarte bun pentru mamele noastre, deoarece ele, de multe ori nu îşi doresc aspectul şi senzaţia de ten încărcat iar acesta ar fi o variantă foarte bună pentru fondul de ten clasic, mai ales că are mai multe beneficii cum ar fi SPF-ul care este esenţial şi pentru noi,de altfel.
   

      Spuneţi-mi ce produs aţi fi tentate să cumpăraţi din lista pe care v-am prezentat-o, sau dacă aţi încercat deja vreun produs let me know, aşa poate mă hotărăsc şi eu ce produs să cumpăr.


                                                                                                       Keep it simple,
                                                                                                           Andreea

8 comentarii:

  1. Mi-ar placea sa incerc lip stain-urile. Am remarcat si eu fondul de ten L'Oreal Mat Magique. As vrea sa incerc o mostra inainte de a-l cumpara, dar ma tenteaza, probabil ca ma voi decide sa il achizitionez.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu vreau toate produsele :D Dar ce mai probabil e ca voi incerca lip stain-urile :)

    RăspundețiȘtergere
  3. acum au lansat si cei de la oriflame rujurile creion, sunt super bune si pigmentate, in curand review la mine pe blog:*
    http://mademoisellelorraine.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi-am comandat un ruj creion de la orflame si sunt tare curioasa cum vor fi :)

      Ștergere
  4. Andrea posturile tale sunt binevenite in materie de make-up (mai ales ultimele noutati...).Cred ca nu exista femeie urata ci poate doar neglijenta...pentru ca sub orice carapace a femeii exista frumosul -care va iesi cu prisosinta la iveala daca isi acorda siesi 15 minute in fiecare zi si daca se lasa ajutata...De aceea cred ca workshop-urile organizate pe aceasta tema sunt recomandate pentru a impartasi din experienta fiecareia si inglobeaza satisfactie,multumire si placere pentru ambele tabere..
    Uite aici un tutorial interesant : http://m.youtube.com/#/user/lilithedarkmoon?desktop_uri=%2Fuser%2Flilithedarkmoon&gl=RO

    RăspundețiȘtergere
  5. Iarta-ma,am omis un " e "din numele tau.Tutorialul il poti gasi pe acest blog : http://www.lilithmoon.com si este vorba de maxim 10 minute in care iti poti aranja admirabil parul fara prea mult efort...

    RăspundețiȘtergere
  6. da,multumesc,cunosc acest canal, chiar il urmaresc si im,i place!

    RăspundețiȘtergere
  7. I really like this mascara :)

    RăspundețiȘtergere